понеділок, 4 грудня 2017 р.

ВИХОВНА СПРАВА НА ТЕМУ: «ПЛАНУЄМО МАЙБУТНЄ.»

Перегляд відео

Тестове опитування:
1.                Ким я хочу бути? (Професія)
2.                Яким я себе бачу через 15 років?
3.                Моя мрія
4.                У скільки років я хочу одружитись?
5.                У скільки років я хочу дітей?
6.                Скільки дітей та кого саме я хочу? (ім’я дітей)
7.                На скільки важливі для мене мої батьки? (по 100% шкалі)
8.                На скільки важливі для мене мої друзі? (по 100% шкалі)
9.                На скільки я важливий для батьків? (по 100% шкалі)
10.           На скільки я важливий для друзів? (по 100% шкалі)
(обговорення)
 -         Майбутнє… як вирозумієте це слово?
Отже майбутнє – це часова категорія сприйняття реальності, яка характеризується комплексом явищ і подій, що не здійснились і не відбулися відносно об'єкта, який перебуває в більш ранньому часі.
Що нам потрібно для того щоб ми отримали наше майбутнє? Насамперед жити! Берегти своє життя, бути безпечним…. Що для цього нам потрібно:
·        Здоровий спосіб життя
·        Фортуна
·        Менше ризику
·        Безпека в Інтернеті
-                     Які ми знаємо небезпечні факти «життя» в інтернеті, онлайн?
 Незнайомці, шахраї, кібербулінг, секти, флеймінг, хепісленінг,
Кібербулінг  – це переслідування інших осіб з використанням сучасних електронних технологій: ІНТЕРНЕТу (електронної пошти, форумів, чатів, ICQ) та інших засобів електронної техніки – мобільних телефонів
Флеймінг – це Мається на увазі обмін маленькими, але дуже емоційними репліками. Як правило, беруть участь у цьому двоє людей, хоча не виключено і присутність кількох людей. Розгортається ця перепалка в «публічних» місцях Інтернету.
Хепісленінг- жорстоке поводження використовується для того, щоб зробити відео, розмістити його в Інтернеті і набрати велику кількість переглядів. Ось така страшна реальність.
Обговорення. Перегляд відео

Немає коментарів:

Дописати коментар