Хмара слів – це один із способів візуалізації текстової інформації, який успішно можна використати в навчальній роботі.  Кольорова хмара зі слів приковує погляд до об'єкта і змушує зосередиться на матеріалі.  Хмара містить в собі як візуальну інформацію (наприклад, форма хмари), так і смислове навантаження – сам текст. 
На мій погляд, використання «хмари слів» допустимо на всіх етапах роботи на уроці: мотивація уроку, актуалізація та перевірка знань. Також, можна організовувати роботу над хмарою індивідуально і по групах. 
Можливості використання хмари слів у навчанні пов'язані з тим, що: 
·                     в хмару можна записати тему уроку, яку учні повинні визначити; попросити скласти пропозиції з певної теми, 
·                     можна запропонувати учням знайти в «хмарі» недоліки та переваги до прикладу якоїсь програми чи технології; 
·                     знайти вірну відповідь; 
·                     робота з термінологіями (терміни забезпечуються гіперпосиланнями на поняття); 
·                     прикраса хмарою статті у блозі, презентації, плакаті і так далі 
І це ще не всі можливості які нам дає хмаринка слів у нашій професійній діяльності. 
Сервісів для створення хмари слів досить багато, окрім того, створення "хмар слів" настільки просто, що скористатись ним може й будь-яка дитина, яка має навички роботи з Інтернет сервісами.
Кожен вчитель предметник, класний керівник, вихователь знайде, на мою думку, результативний спосіб використання цієї технології. 
Успіхів всім нам!
Приклад. Знайти перевагита недоліки використання інтернету
 
Немає коментарів:
Дописати коментар