середу, 20 грудня 2017 р.

Технологія "Хмара слів"

Хмара слів – це один із способів візуалізації текстової інформації, який успішно можна використати в навчальній роботі. Кольорова хмара зі слів приковує погляд до об'єкта і змушує зосередиться на матеріалі. Хмара містить в собі як візуальну інформацію (наприклад, форма хмари), так і смислове навантаження – сам текст.
На мій погляд, використання «хмари слів» допустимо на всіх етапах роботи на уроці: мотивація уроку, актуалізація та перевірка знань. Також, можна організовувати роботу над хмарою індивідуально і по групах.
Можливості використання хмари слів у навчанні пов'язані з тим, що:
· в хмару можна записати тему уроку, яку учні повинні визначити; попросити скласти пропозиції з певної теми,
· можна запропонувати учням знайти в «хмарі» недоліки та переваги до прикладу якоїсь програми чи технології;
· знайти вірну відповідь;
· робота з термінологіями (терміни забезпечуються гіперпосиланнями на поняття);
· прикраса хмарою статті у блозі, презентації, плакаті і так далі
І це ще не всі можливості які нам дає хмаринка слів у нашій професійній діяльності.
Сервісів для створення хмари слів досить багато, окрім того, створення "хмар слів" настільки просто, що скористатись ним може й будь-яка дитина, яка має навички роботи з Інтернет сервісами.
Кожен вчитель предметник, класний керівник, вихователь знайде, на мою думку, результативний спосіб використання цієї технології.
Успіхів всім нам!
Приклад. Знайти перевагита недоліки використання інтернету

Немає коментарів:

Дописати коментар