Відкриті та виховні заходи

ВИХОВНА ГОДИНА

"Герої поміж нас..."


Сценарій виховної години

«Герої поміж нас»
Підготувала:
Пушкарьова Ольга Миколаївна
Класний керівник

Мета: ознайомити учнів із життєвими долями бійців АТО; формувати принципи національно-патріотичного виховання, виховувати шанобливе ставлення до героїзму людей, які відділи життя і здоров’я за незалежність нашої держави.
Матеріально-технічне забезпечення: відеопрезентація «Герої нашого часу», уривок фільму «Рейд», відеоролик на пісню «Не твоя війна» (Океан Ельзи), презентація «Герої Буковини» під супровід пісні  «Плила кача…», відеоролик на пісню Христини Панасюк «Я дочекаюсь тебе…», відеоролик на пісню польського гурту «Еней» «Там, біля тополі…», мультимедійний пристрій, свічка, прапор України.
Учасники: учні групи № 15.
Ведучі: Пушкарьова О.М.(класний керівник), Олійник Антон (учень групи № 15)
ХІД ЗАХОДУ
Перегляд відеоролика з фільму «Рейд».

Ведучий 1. На даний час, на наших очах, твориться історія – історія справжніх героїв. Ці роки війни, опишуть в підручниках історії, як війну України з Росією. Справжнім героям ми присвячуємо цей захід - героям нашого часу, герої які поміж нас!
Ведучий 2. Вони не сиділи в кабінетах, вони не ховались від військкоматів, вони не тікали за кордон. Ці люди, пішли захищати нашу Батьківщину – це справжні хоробрі серця. Вони, як один, без жодних вагань, без примусових повісток піднялися на захист України. На цих патріотах тримаються не тільки усі добровольчі батальйони, вони суттєво доповнюють регулярні війська України.
Ведучий 1. Водночас на захист України стали тисячі людей. Всі рівні перед захистом держави - це інженери, будівельники, вчителі, медичні працівники, прості робітники і навіть артисти.
Ведучий 2. Із початком військового протистояння на Сході українці переосмислили багато понять. Там, в зоні АТО, вірність Батьківщині доводять із автоматом у руках, істинну дружбу – прикриваючи спину бойового товариша, а любов до Бога – щирими молитвами про мир та спокій в Україні.
Звучить пісня «Не твоя війна» (Океан Ельзи)
Ведучий 1. Та кожна війна має своїх героїв! Серед полеглих за нашу волю є й імена наших земляків.
Перегляд презентації (герої земляки) під супровід пісні «Пливе кача…»



Потарайко Сергій З села Плоска Путильського району був розвідником у 8-му батальйоні територіальної оборони. Загинув 15 липня 2016 року під час виконання бойового завдання під Маріуполем.
Мамчій Станіслав Юрійович Народився 15 вересня 1983 року, в Чернівцях. Загинув 13 липня 2016 року,під Авдіївкою Донецька область під час мінометного обстрілу, діставши множинні мінно-вибухові поранення, несумісні з життям. Військовослужбовець 1-ї роти 122-го окремого аеромобільного батальйону. Закінчив професійно-технічне училище №9, працював на Чернівецькому заводі №70. У загиблого Героя залишились батьки та двоє братів.
1963 року народження, село Долиняни Хотинського району. Військовослужбовець 8-го окремого мотопіхотного батальйону «Поділля» 10-ї окремої гірсько-штурмової бригади. Загинув близько 3:00 5 липня 2016 року внаслідок мінометного обстрілу в районі міст Мар'їнка — Красногорівка (Донецька область). На фронт пішов добровольцем, підписавши контракт у квітні 2016 року. Хотів піти ще раніше, але чекав на повернення старшого сина, який служив у зоні АТО.
Народився 21 грудня 1985 року, доля Олега нерозривно пов’язана з Буковиною, адже тут проживали його родичі. Дідусь і бабуся Олега – родом з Берегомету Вижницького району. Їх під час переселення відправили на Донбасс добувати вугілля, а через певний час вони повернулися на Вижниччину. Солдат, сапер 12-го окремого полку оперативного забезпечення інженерних військ (Новоград-Волинський). Загинув поблизу села Новоолександрівка (Біловодський район) Луганської області, під час виконання бойового завдання, від вогнепально-вибухової травми, підірвавшись на гранаті.
Двоюрідний брат загиблого Дмитро Ромашов спілкувався з Олегом за день до його смерті – Олег сказав, що збирається у відпустку додому, а приїхав у труні…

Танасійчук Петро Іванович

Народився 12 липня 1989 року, село Василів Заставнівський район. Солдат інженерно-саперного взводу 23-го окремого мотопіхотного батальйону «Хортиця». Був мінером. Загинув 6 червня 2016 року, поблизу сіл Павлопіль — Пищевик Донецька область. Відслужив військовий рівно рік – мав усі документи на руках, наступного дня мав їхати додому. Дзвонив мамі ще о 10 годині ранку 6 червня, пішов на передню лінію розміновувати, і о третій годині підірвався на фугасі. Ще троє хлопців було поранено. Розлучений. Залишилися мати та двоє маленьких дітей (син-першокласник і 4-річна донька).

Народився1 квітня 1981 року народження, у Вижниці. Загинув 23 травня 2016 року, поблизу села Павлопіль Донецька область. Сержант 2 роти 21-го окремого мотопіхотного батальйону «Сармат».
Ведучий 1. Ми закликаємо вас сьогодні згадати у ваших молитвах усіх Героїв, які поклали свої голови за наше майбутнє. Хай пам'ять всіх невинно убитих згуртує нас, живих, дасть нам силу та волю, мудрість і наснагу для зміцнення власної держави на власній землі.

Ведучий 2. Нехай кожен з нас торкнеться пам’яттю цього священного вогню - частинки вічного. А світло цієї свічки хай буде даниною тим, хто навічно пішов від нас, хто заради торжества справедливості жертвував собою. Вони згасли як зорі, але повинні жити в нашій пам’яті! У жалобі схилимо голови.
Ведучий 1. Хвилиною мовчання вшануймо тих українців, які під час подій на Сході країни віддали своє життя за свободу (хвилина мовчання).
Ведучий 2. А на війні, як на війні: втрати, поразки, перемоги, відчай, розпач і сподівання…Ціле плетиво людських емоцій та бажань. Серед яких одне, мабуть, найбільш вагоме — перемогти та вижити…
Декламування вірша «Я дякую, Вам хлопці, за життя» автор Леся Скриник
Я дякую вам, хлопці, за життя,
Я дякую вам, хлопці, за свободу.
Пробачте нас. Пішли ви в небуття,
І більше не повернетесь додому.
Ви йдете в бій, йдете на вірну смерть,
Ви не лякаєтесь нікого і нічого.
Ви захищаєте своїх жінок й дітей,
Ви знаєте що робите й для чого.
Вас пам’ятати будемо завжди,
І з вами боремось за рідну країну.
За ту країну, де нема війни,
За нашу й вашу вільну Україну!
Прочитав Паладій Павло
Ведучий 1. Справжні герої нашого часу - це ті, хто пройшли війну, поглянули в очі смерті, побачили пекло, вибралися з нього живими і здоровими, але не сказали про це нікому, щоб не дай Боже про це не дізналися родичі і близькі, які за них хвилюються.
Ведучий 2. І таких героїв - безліч.
Ведучий 1. Ми часто славимо героїв на фронті і в тилу. А я хочу подякувати їх батькам, які виховали таких дітей, що заклали правильні основи і поняття: честь і гідність, патріотизм і любов до своєї Землі!
Ведучий 2. Спасибі Вам за наших Героїв, які немов зірки, своїм прикладом вказують нам Шлях Душі і Серця!
Ведучий 1. Тоді ми маємо і подякувати батькам наших учнів, які теж є учасниками подій АТО. Олійник Антон, ваш одногрупник, його батько Олійник Антон – сержант, який пройшов Антитерористичну операцію на Сході нашої країни (Луганська область). (оплески)
Ведучий 2. Боднарюк Євген, наш одногрупник, його батько Боднарюк Михайло –молодший сержант, який пройшов Антитерористичну операцію на Сході нашої країни (Донецька область). (оплески)
Декламування вірша Лідії Яр та Софії Федини «Я живий матусенько, живий…»
А я живий, матусенько, живий...
Хоч вже по нас безчесно так стріляють.
Для них вже свій народ, то вороги…
Якщо ж загину, то за що, я знаю…
Я знаю, мамо, як тобі болить,
Ота моя така нестримна вдача,
Але не плач… Хай наші вороги
Від немощі своєї гірко плачуть…
А я живий, матусенько, живий,
Бо з нами правда! Їм нас не здолати!
От, тільки жаль, що наші вороги,
Цькують на нас, мого по крові брата…
Та я живий, матусенько, живий
І не питай мене, чи я боюся…
Нехай бояться наші вороги,
А ти молись… й я, матінко, молюся…
Виконання пісні Христини Панасюк «Я дочекаюсь тебе…»
Ведучий 1. Мільйони гривень ідуть з тилу на фронт. Завдяки їм наші захисники мають техніку, одяг, продукти, ліки. Так! Це волонтери! Кожний з вас теж волонтер. Завдяки ярмаркам, плетінню маскувальних сіток та «кікімор», збору коштів.
Ведучий 2. Під час російської агресії український народ продемонстрував усьому світові нечуваний патріотизм, відданість Батьківщині. А допомагають йому в цьому армія волонтерів, які, не жаліючи себе, роблять все для того, щоб бодай хоч чимось допомогти нашим воїнам на передовій.
Декламування вірша Олександра Кобилякова «Волонтер»
Пишаюсь я козацьким духом,
Незламним, сильним та міцним,
Потужним волонтерським рухом,
Та як народ наш - вольовим.
Непереможним, нескоримим,
Несущим синьо-жовтий стяг,
Єдиним, як ніколи, вільним,
Твердим, немов сталевий цвях.
Тим, хто бере до рук не зброю,
І ризикуючи життям,
Везе солдатам гум-конвої,
Рідненькі, дякуємо вам.
Хто день і ніч плете та шиє,
Тушкує, смажить та пече,
Хто нагодує, обігріє,
Від Бога, волонтером є.
Ведучий 1. Нашим учнівським, батьківським і педагогічним колективом було зібрано кошти, на які придбано та передано для наших випускників військовослужбовців, що знаходяться у зоні АТО: засоби особистої гігієни та продукти.
Ведучий 2. Учнями нашого училища були зроблені маскувальні сітки, а також міні пічки для військових службовців 80-ої аеромобільної бригади.
Ведучий 1. Через учнівський профком надається допомога дітям переселенцям. Також були зібрані кошти та закуплені бахіли у Волоноваську лікарню в Донецькій області.
Ведучий 2. Плануємо надати посильну допомогу Авдіївцям, для цього проводимо благодійну акцію у стінах нашого училища.
Виконання пісні польського гурту «Еней» «Там, біля тополі…»
Ведучий 2. Ми пишаємося тим, що наша Батьківщина мала славні періоди історії, справді легендарних героїв, мужньо переживає найважчі випробування і не скорилася.
Ведучий 1. І, якщо ми хочемо бути справжніми громадянами своєї Батьківщини, ми повинні зрозуміти і поважити один одного, намагатися жити однією родиною за для щастя і злагоди в усій нашій великій країні. Бо ми всі – українці.
Ведучий 2. Дякуємо всім за те, що не втратили віри у наших героїв.

 

ВІДЕОПРОЕКТ

Всеукраїнська молодіжна громадська організація «Серце до серця» спільно з Міністерством культури України, Посольством Литовської Республіки в Україні у вересні-грудні 2016 року проводять Всеукраїнський конкурс фото-, відеоробіт «Україна та НАТО: сучасний погляд української молоді».
Основною метою конкурсу є сприяння у формуванні громадського світогляду та позиції української молоді на НАТО; привернення уваги молоді на проблематику національної безпеки, соціального партнерства, культурної співпраці тощо.
Разом з учнями нашого училища та соціальним педагогом Багрій Христино. Ігорівною ми прийняли участь в цьому проекті. Результат роботи до Вашої уваги:

Семінар

"Особистісно орієнтоване навчання"

Особистісно орієнтоване навчання полягає в тому, щоб підтримувати та розвивати природні якості учня, його здоров’я індивідуальні здібності, допомагати в становленні його суб’єктивності, соціальності, творчої самореалізації особистості.
Спеціально для семінару я підготувала уривок відеоурок з застосуванням випереджальних завдань

ВИХОВНА СПРАВА  

Самооборона. Різниця між нападом та захистом.


Мета: ознайомити учнів з актуальністю проблеми насильства в учнівському середовищі, навчити їх розрізняти види насильства та розробити відповідну стратегію поведінки у ситуаціях ризику, обговорити питання, як захиститися від будь-якого насильства; виховувати вміння попереджувати жорстоке поводження з людьми та виховати людську гідність. 
Обладнання: ноутбук, проектор, гімнастичні мати.

План роботи:
І. Мотивація виховної діяльності. Повідомлення теми і мети виховної години.
ІІ. Оголошення епіграфа:
Мій улюблений світ –
Без насильства.
Без жорстокості, болю, зла.
ІІІ. Вступне слово вчителя:
Доброго дня всім присутнім в цій залі! Сьогодні ми поговоримо на таку тем у як «Самоборона. Різниця між захистом та нападом». До цієї теми я підібрала епіграф  - мій улюблений світ без насильства, без жорстокості болю та зла.
Чому я обрала саме цю тему? На мій погляд зараз дуже актуально підняти тему фізичного насильства. За попередніми даними за 2015 рік зафіксовано 148 тис. досудових розслідувань. 40% яких закінчились смертельно.
- У Чернівцях поліція зі стріляниною затримала учасника бійки
-  У Чернівцях побили і пограбували громадянина Туреччини
-  У Чернівцях на одній з вулиць забили чоловіка на смерть
-  У Чернівцях молодик побив, а потім втопив колишнього однокласника
І на жаль такої інформації навіть тільки для одного нашого міста Чернівці дуже багато і в інтернеті і в новинах і в газетах. Хоча ми пам’ятаємо , що в цьому році місто Чернівці обрали – найбезпечнішим містом країни..\
Насилля – це застосування особою чи групою осіб засобів примусу щодо іншої особи чи групи осіб.
Фізичне насильство — невипадкове завдання тілесних ушкоджень.
Давайте подивимось статистичні дані про фактори які впливають на рівень насильства та середовище впливу на світогляд у молоді.

Наскільки актуальною вважається проблема насилля в середовищі молоді я разом з Пилипчанським Вадимом групи № 15 намагалася дізнатися у наших учнів та викладачів.

З випадками жорстокості в молодіжному середовищі зіштовхуємося дуже часто. Вибух агресії серед юнацтва — головна проблема сьогодення. Задаємось питанням Чому?
Давайте разом спробуємо відповісти на запитання що може спричинити  рукоприкладство, бійку?
Негативні:                                         
-                    Невинні жарти
-                    Вживання наркотиків, алкоголю
-                    Заздрість
-                    Лідерство (спроба завоювати авторитет)
-                    Привернути увагу
-                    Не реалізація в житті
-                    У виховних намірах
Позитивні:
-                    Самооборона
-                    Захистити ближнього
-                    В спортивних секціях

Насамперед ми маємо розуміти і чітко усвідомлювати, що насильство в Україні є правопорушенням, за яке передбачена як кримінальна так і адміністративна відповідальність. За статтею 296. Хуліганство - карається штрафом від п'ятисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до п'яти років.
статтею 121, умисне тяжке тілесне ушкодження  - карається позбавленням волі на строк від п'яти до восьми років
та статтею 122 умисне середньої тяжкості тілесне, карається виправними роботами на строк до двох років або обмежен­ням волі на строк до трьох років, або позбавленням волі на строк до трьох років.
Дуже часто нам доводиться чути про приклади зйомок на мобільні телефони жорстоких побоїв чи злочинів.
Найжахливіше у цих відео навіть не те, що людину б’ють, а те, що поряд стоять хлопці і дівчата, які знімають це на камери телефонів. Ніхто не допомагає, а просто знімає!
Саме тому я вирішала з нашими учнями створити соціальний проект «Не будь байдужим до фізичного насилля». Що з цього вийшло увага на екран.

 (презентація) Також важливим фактором являється наслідки фізичного насильства. Ми маємо розуміти, що всі ми є чиїмось дітьми, братами, сестрами та близькими друзями… І ніхто не бажає нам опинитись жертвою фізичного насилля. Тому закликаю Вас до розуміння, що «бійка» не є вирішенням якихось питань чи проблем, це в будь якому разі не принесе позитивних результатів. І найголовніше в нас має бути присутня повага до іншої людини як до особистості, в нас має бути присутнє милосердя та любов.
Найкраще аби взагалі не існувало насильства, тоді й лікувати завдані ним болючі тілесні та духовні рани не доводилось би. Ніколи не слід відповідати злом на зло. Тож учімося любити нашого ближнього, поважати його думку і право!

Існує одна притча «Про жорстокість»:
В одному з монастирів Шаолінню майстер навчав учня. І якось учень запитав майстра:
-         Учителю, а як довідатися, наскільки я жорстокий?
І майстер відповів йому:
- Щоразу, коли ти будеш завдавати удару своєму ворогові, уяви себе на його місці і відчуй його біль. І якщо ти одного разу не відчуєш болю, знай, жорстокість поглинула тебе.

Вашій увазі короткометражне відео.

Жорстокість, агресія починають зростати швидкими темпами. У чому ж причина цього?
Фахівці констатують, що в першу чергу агресію підлітків і дорослих викликає на телебаченні жорстокості, що батьки не приділяють уваги своїм дітям.
А Денис Олександрович, тренер по тайському боксу стверджує, що його вихованці часу та енергії на пустощі не мають. Спорт давно став чудодійною пігулкою від агресії, бо зайву енергію діти виплескують на тренуваннях, а не у бійках чи бешкетуванні.
У нас в гостях Денис Олександрович – тренер по тайському бою, він жив та навчався в Тайланді протягом двох років, на його рахунку чотири професіональних боїв та сертифікат міжнародного тренера. Просимо його до слова.
Ну а на останок закріпимо наші знання розважальним відео.
Хотілось би, щоб після цього уроку кожен з вас осмислив свою життєву позицію і став добрішим, кращим, досконалішим.
Працюйте над собою, самовдосконалюйтеся. Пам'ятайте, що несподіваний життєвий конфлікт вихована людина розв'яже розумно. Насолоджуйтесь життям, будьте сильні, не опускайте руки перед труднощами.
А якщо ви потрапите в конфліктну ситуацію, то пам'ятайте, що із погляду вічності ваш конфлікт не такий уже й страшний. Розумна людина вчиться на своїх помилках, мудра — на помилках інших. Тож будьте мудрими. Хай у житті вас оточують порядні, добрі, виховані люди.

IV.Література:
1. Конституція України.- К., 2006 р.
2. Конвенція ООН «Про права дитини».- К., 2005 р.

ВІДКРИТИЙ УРОК

ПЛАН УРОКУ

Тема. Растрова графіка.

Мета: розширити знання про растрову графічну інформацію; познайомити з різними форматами растрових зображень і растровими редакторами; розвивати практичні навички обробки зображення в растровому редакторі і збереження файлу в різних форматах растрових файлів.
Розвивати: творчу уяву, фантазію, окомір, почуття композиції, навички роботи з мишкою.
Виховувати: інтерес до інформатики, художній смак у доборі кольорів, естетичну насолоду від творчої роботи.
Обладнання: презентація

Хiд уроку
І. Організаційний момент.
· Привітання.
· Перевірка наявності учнів на уроці
· Перевірка готовності учнів до уроку.
ІІ. Оголошення теми і мети уроку
Учні записують в зошит дату і тему уроку
ІІІ. Актуалізація мотивації учіння учнів.
Виберіть собі роботу до душі, і вам не доведеться працювати жодного дня у своєму житті. Конфуцій
- Чи замислювались ви над тим, яке місце в житті людини займають малюнки? (У малюнках розкриваються особливості мислення, уяви, емоційно-вольової сфери. Якщо не хочеш висловлювати свої почуття і емоції словами, то можна це зробити за допомогою кольору і форми. Малюнки можуть багато розповісти про свого автора).
- Як стародавні племена, не володіючи писемністю, розповіли нам про своє життя? (За допомогою наскельних малюнків.)
- До наших часів збереглися єгипетські піраміди, стіни яких прикрашалися розписами.
- А згадайте свої книжки? Чи може бути дитяча книга без картинок?
- А як цікаво відвідати художню галерею і поринути у світ живопису… і отримати задоволення від милування красою.
- Малюють фарбами, олівцями чи фломастерами, можна малювати на асфальті, дошці, холсті, папері чи тканині, навіть на піску. А можна на екрані комп’ютера, створюючи комп’ютерну графіку.
В наш час стрімко розвивається комп’ютерна графіка і анімація. Значне місце посідає графіка для комп’ютерних ігор. Велику роль в цій індустрії відіграє растрова графіка.
IV. Вивчення нового матеріалу
Зараз все більше у своєму повсякденному житті ви зустрічаєтесь з комп’ютерною графікою.
Хто дасть відповідь на запитання, ща таке комп’ютерна графіка?
Комп’ютерна графіка – галузь людської діяльності, пов’язана з використанням комп’ютерів для створення зображень і обробки візуальної інформації, отриманої з реального світу.
Зараз я хочу вам запропонувати завдання-вправу «Малюнок по колу». На папері намалювати все що у вас асоціюється з темо. Комп’ютерна графіка. У вас на це є 2 хвилини.
Отже розглянемо з вами основні сфери застосування технологій комп’ютерної графіки:
- графічний інтерфейс користувача
- спецефекти, кінематографія й телебачення
- спецефекти, кінематографія й телебачення
- обробка цифрових фотографій
- комп’ютерні ігри, системи віртуальної реальності
Розрізняють такі види комп’ютерної графіки:
1) растрова,
2) векторна,
3) фрактальна.
4) двомірна,
5) трьохмірна.
Залежно від способу побудови графічного зображення розрізняють растрові графічні зображення. Відповідно розділи комп'ютерної графіки, які вивчають технології опрацювання таких зображень, називаються растровою графікою – це зображення являє собою прямокутний масив пікселів.
Нагадаємо, що піксель — це неподільний елемент зображення, зазвичай квадратної форми, який має певний колір.
На попередньому уроці деякі учні отримали випереджальні завдання пошукового характеру на тему : властивості растрових зображень, формати файлів растрових зображень.
ВИСТУП УЧНІВ
Растрові зображення можна отримати, скануючи малюнки, фотографії і фотоплівки за допомогою сканера, фотографуючи об'єкти цифровим фотоапаратом або цифровою відеокамерою, малюючи рисунки на графічному планшеті. Їх можна створювати за допомогою програм — графічних редакторів.
Існує багато програм для роботи з растровими зображеннями: графічні редактори, фоторедактори, програми для перегляду зображень та інші.
Найпопулярнішими програмними продуктами для роботи з растровими зображеннями є продукти фірм:
Adobe — PhotoShop,
Corel — PhotoPaint,
Macromedia — Fire Works, Fractal
Design — Painter,
Windows — Paint.
Будь-яке графічне зображення як єдиний графічний об'єкт має певні властивості:
· Глибина кольору – це кількість бітів, які використуваються для кодування кольору одного піксела растрового зображення.
· Розміри растрового зображення задаються як кількість пікселів по горизонталі та вертикалі, наприклад: 100х100, 1200х800 тощо.
· Роздільна здатність монітора – кількість пікселів, що припадають на одиницю довжини зображення на екрані; вимірюється в пікселах на дюйм.
· Роздільна здатність принтера – кількість точок фарби на одиницю довжини зображення, яку здатен надрукувати принтер; вимірюється у точках на дюйм.
V. Закріплення вивченого теоретичного матеріалу
Робимо висновок про те, що графічна інформація грає важливу роль в нашому житті. Не дарма кажуть: «Краще один раз побачити, ніж сто разів почути». І як підсумок всього сказаного я пропоную вам гру «Як козаки лабіринт проходили».
VІ. Домашнє завдання
І.О.Заводський «Інформатика 9 клас» Розділ 27 ст. 271-277
VІI. Пiдбиття пiдсумкiв уроку
Оголошення оцiнок.

Відкритий захід

"Казка про вірусну мафію"
ДІЙОВІ ОСОБИ:
Ведучий – Пушкарьова Ольга
STЕАLТН – Грубляк Анжела
VFILЕ – Кучірка Антон
Антіекзе – Миронець Влад
BRIDGE – Ілащук Віталіна
Цар Процесор – Гончарук Іван
Міністр Вінчестер – Рутька Максим
Модем– Русу Максим
Флешка – Костинюк Настя
Пан КАСПЕРОВСЬКИЙ – Литкін Валентин

ВЕДУЧИЙ: Десь у місті Чернівці по вулиці Південно-Кільцевій в приміщенні училища радіоелектроніки в кабінеті 16 відбулось зібрання вірусних авторитетів. Участь в змові прийняли: глава мафії доктор STЕАLТН– визнаний авторитет і найбільш досвідчений ватажок групи комп'ютерних вірусів, що відрізняються особливою підступністю, умінням маскуватися і утворювати численні мутації. З правої сторони від нього сидів його заступник громила VFILЕ – грубий паруб'яга, такий, що узяв під своє заступництво групу файлових вірусів. Біля нього розмістився АНТИЕКЗЕ – спритна молода людина що зібрала бригаду з вірусів, що встрибують в комп'ютер з будь-якої дискети, що знаходиться в дисководі при завантаженні операційної системи.
STЕАLТН: Отже, на порядку денному:
а) аналіз стану справ у вірусному бізнесі;
б) розбирання причин ряду невдач;
в) визначення напряму подальших дій;
г) різне.
На жаль, головна проблема в нашому бізнесі характеризується відсутністю масових епідемій і виникненням вогнищ зараження, які обмежуються, як правило, однією країною, містом або навіть однією фірмою. І останнім часом швидко виявляються і знищуються. Проте, на щастя, відсутні закони, караючі за написання вірусів, і обчислювальна техніка дуже доступна. Крім того, завдяки високій кваліфікації програмістів (особливо з Росії і України) при недостатньому попиті на їх працю значно ускладнюється боротьба з новими вірусами. Наша заслуга – в нашій чисельності, в світі тільки для операційної системи MS-DOS нас більше 3000, для операційної системи Windows – більше 250 тисяч. Найбільш сприятливий грунт для розвитку нашої діяльності саме в Росії і України. Наші атаки перестрибують і за кордон і докочуються до Заходу. Наше завдання не припиняти роботу. Тому хочу запитати вас шановні колеги що було вами зроблено за останній час?
VFILЕ: Я в своїй роботі не відрізняюся особливими вишукуваннями і за допомогою своїх друзів заражаю комп'ютер при запуску користувачем програм, що містять вірус. В цьому випадку можливо зараження файлів типу .соm, .ехе .sуs, .bat.
АНТІЕКЗЕ: А я спеціалізуюся з своїми хлоп'ятами на зараженні комп'ютерних файлів. Зараження може відбутися і випадково. Ми тут як тут.
STЕАLТН: Тоді і я відзвітую за свою роботу: я скромно керую вірусами-мутантами. Мої хлоп'ята знають різноманітні способи маскування, перехоплюють команди користувача. Антивірусна міліція вимушена відходити від класичних програм і шукати нові методи боротьби. (з гордістю)
АНТІЕКЗЕ: Мене бісить що багато користувачів не вірять в нашу реальну силу» Пропоную ще більше активізувати атаки на комп'ютери.
VFILЕ: Я отримую насолоду коли комп’ютери від наших дій різко уповільнюють роботу, з-під контролю виходять системи, руйнується структура жорсткого диска, фінансові махінації з грошовими рахунками в банківських мережах.
АНТІЕКЗЕ: На жаль, є великий потік простих і безграмотно написаних вірусів, що працюють в окремій місцевості. Вони швидко розпізнаються і знищуються. Недолуги…
STЕАLТН: Я зрозумів вас колеги, та хочу представити вам нашого гостя – консультант по антивірусній стратегії – доктор BRIDGЕ, нашому агентові, упровадженому кілька років тому в ряди антивірусної поліції.
BRIDGE: Перш за все хотілося б підкреслити, що антивірусна міліція(програма) активно працює з користувачами комп'ютерів і закликає їх самостійно захищати своє дітище. Над входом в міліцейську дільницю навіть висять девізи «Порятунок тих, що заразилися – справа рук самих заразившихся!» Тільки правильне і своєчасне застосування антивірусних засобів може гарантувати захист від атаки гангстерів і забезпечити мінімальний збиток. рекомендує наступні класи антивірусних програм:
– резидентні програми-охоронці;
– программи-поліфаги|;
       ревізори;
       антивірусні пакети (комплекси)
VFILE: Я знаю що программи-поліфаги виявляють набір відомих вірусів і негайно видаляють їх із заражених файлів. До могутніх поліфагів відноситься DOCTOR WEB Данілова, який уміє піти не знаю куди, знайти не знаю що, і це «незвісно що» знешкоджувати.
BRIDGE: Вельми серйозною зброєю є програми-ревізори. Вони уміють своєчасно виявляти зараження комп'ютера практично будь-яким з існуючих зараз вірусів, не допускаючи розвитку епідемії, а сучасні версії ревізора уміють негайно видаляти більшість вірусів.
АНТІЕКЗЕ: Антивірусні комплекси – це програми, що є одночасно і ревізорами, і поліфагами і охоронцями. Найбільш популярні антивірусні комплекси– Antivirus Kaspersky (AVP) Касперського, а також Norton Anti Virus Пітера Нортона та Український Національний Антивірус (UNA).
STЕАLТН: Проте, кожен вид антивірусних програм має свої недоліки. Багато наших хлоп'ят чудово обходять сторожів, а поліфаги часто відстають від вимог життя.
BRIDGE: Міліція вважає, що не варто обмежуватися тільки одним антивірусом: що не виловив один, може виловити інший. Головне – щоб версія його була найновіша(антивірусні бази - найновіші).
STEALTH: Положення дійсно важке. Нам треба збільшити кількість різновидів вірусів, шукати нові шляхи для зараження комп’ютерів. А зараз я пропоную заслати Антиекзе до комп’ютера, щоб заразити Флешку.
(«віруси» йдуть зі сцени)
 ВЕДУЧИЙ: Десь в квартирі викладача інформатики знаходився гарний дворець під назвою «Системний блок». І жили в ньому: цар мікропроцесор, міністр Вінчестер, міністр закордоних справ Модем ,та підростала гарна донька принцеса Флешка.
 ПРОЦЕСОР: Я всіх Вас зібрав не дарма, ми зустрічаймо сьогодні поважного гостя, який приїхав з далеких країн. Прошу всім бути в гарному настрої!
ВІНЧЕСТЕР: Хочу Вам нагадати, що нам треба запросити нашого товариша Касперовського! Ви знаєте що він завжди ображається, коли ми когось запускаємо у дворець без його дозволу.
ФЛЕШКА: Ті він просто зануда! Як він мені набрид, кожен день я ходжу до нього на обстеження!!!
МОДЕМ: Я взагалі не розумію, чого він вважає себе такою важливою персоною. Він всього на всього якась програма… Я наприклад кожен день в різні країни світу відправляюсь, будь яку інформацію приношу про все і всіх…а яка з нього користь?
ВІНЧЕСТЕР: Панове, ви забуваєте як Касперовський нас врятував, коли на нас напала невідома епідемія, і ми всі майже не вмерли… Я вважаю що ми маємо бути йому вдячні!
ПРОЦЕСОР: Так міністре Вінчестеру я з вами повністю згодний.. та тут така справа, що до нас і так не часто гості приходять, а так хочеться банкету! А Касперовський така дивна людина, підозріла завжди…боюсь що наш гість не зрозуміє його… Може запросимо пана Касперовського пізніше?
ФЛЕШКА: Я тільки за!
МОДЕМ: Я за!
ВІНЧЕСТЕР: Як бажаєте!
ВЕДУЧИЙ: Так і вирішили вони зустрічати гостя без пана Касперовського! Прибрали вони робочий стіл, всі файли по папкам порозкладали, змінили заставку та фон робочого стола та й посідали чекати на гостя. А вірус Антіекзе вже був поблизу!
АНТИЕКЗЕ: Яку я вроду бачу) Не вірю своїм очам! Ви найгарніша принцеса яку я зустрічав в своєму житті. Я закохався в Вас прийміть мене в свої обійми і я обіцяю ніколи вас не залишати, все життя турбуватися про вас!
ФЛЕШКА: Тоді мерщій знайомитися беріть мене за руку, та побігли до тата знайомитись. Оголосимо всім про наші заручини!
ВЕДУЧИЙ: Отак необережно вірус Антиекзе потрапив у дворець системного блоку. Поки всі готувались до весілля, вірус навістив всі файли що мешкали поряд… І ніхто незнає чим би це все закінчилось, як би вчасно не прийшов пан Касперовський.
КАСПЕРОВСЬКИЙ: Не розумні, не розумні, не розумні!!! Що ви наробили! Знову мене не слухаєтесь!
(всі кашляють)
Скільки вам казати, щоб без моєї перевірки ні кого до будинку не пускали. Де цей негідник?
Шукає вірус, знаходить та викидає. Становиться поблизу с процесором, вінчестером, модемом та флешкою.
ПРОЦЕСОР: Ось хто мусить стати чоловіком для моєї доньки! Будьте щасливі діти мої!

КІНЕЦЬ

Відкритий урок для викладачів

ПЛАН УРОКУ
з предмету «Інформатика»

Тема № 1: Основи програмування.
Тема уроку: Базові алгоритмічні структури. Форми опису алгоритмів.
Форма проведення уроку: лекція з елементами бесіди.
Мета уроку: ознайомити викладачів з базовими структурами алгоритмів. Вивчити форми опису алгоритмів.
Навчально-матеріальне забезпечення уроку:
1.           Презентація.
2.           Робочі місця, оснащені персональними комп’ютерами.

ХІД УРОКУ:
1. Організаційна частина.
1.1. Перевірка присутності викладачів
1.2. Повідомлення викладачам теми і мети уроку.
2.           Пояснення нового матеріалу
3.           Закріплення матеріалу.
-               Тести
-               Усне опитування
4.           Підведення підсумків уроку
Повідомлення оцінок
5.           Домашнє завдання
Караванова Т.П. «Основи алгоритмізації та програмування». стор. 7-18

 Викладачі 
 Григоряк Марина 
Ніга Марія 
Хрущ Надія 
Онуляк Марія 
Басараба Ірина






Басараба Ірина:
-          Доброго дня шановні викладачі, урок розпочато, тому просимо кардинальної уваги.
Перевіримо хто присутній на уроці:
  1. Ганжелюк Оксана Василівна
  2. Єнько Ірина Миколаївна
  3. Крилова Людмила Михайлівна
  4. Мандзюк Тетяна Миколаївна
  5. Одайський Савелій Іванович
  6. Писаревська Галина Миколаївна
  7. Пуюл Людмила Анатоліївна
  8. Радчук Тамара Михайлівна
  9. Сухолитка Марія Михайлівна
  10. Уніят Ірина Василівна
  11. Швейко Надія Василівна
- Чудово! Отже тема нашого сьогоднішнього уроку: Базові алгоритмічні структури. Форми опису алгоритмів. Перед собою бачите листочки, в них Ви маєте можливість конспектувати матеріал по ходу роботи. Також поруч роздані буклетики під назвою «Історія алгоритмів», які Ви залишите собі на згадку від сьогоднішнього уроку. 
Взагалі, що таке Алгоритм? Це нам пояснить Григоряк Марина: 
- Доброго дня шановні викладачі. (Пояснення презентації). 
Про методи опису алгоритму, Вам розповість Онуляк Марія: 
- Ще раз доброго дня, отже, як ми можемо описати алгоритми? (пояснення презентації) 
А про види алгоритмів нам розповість Ніга Марія: 
Ну, що ж… Базова структура алгоритмів поділяється на три види. (пояснення презентації) 
На цьому, ми закінчимо! А як Ви засвоїли матеріал і прослухали його. Перевірить 
Хрущ Надія: 
Зараз ми спробуємо оцінити вашу важність на уроці та, як ви засвоїли матеріал на уроці методом тестування. Я роздам вам листочки з тестовими запитаннями, а Ви на них підчеркніть вірну відповідь, на це вам дається 5 хвилин.

ТЕСТИ
  1. Що таке алгоритм?
А) це не скінчена послідовність команд
Б) це скінчена послідовність команд
В) це почергова послідовність команд
Г) це закінчена послідовність команд
2. Що є властивостями алгоритму?
А) дискретність
Б) уважність
В) інтенсивність
Г) швидкість
3. Що не являється методом опису алгоритмів?
А) словесний      
Б) у вигляді таблиць
В) електронний
Г) у вигляді блок-схем
4. Що означає ромб в блок-схемі алгоритмів?
А) введення-виведення
Б) початок
В) обчислення
Г) розгалуження
5. Що означає паралелограм в блок-схемі алгоритмів?
А) введення-виведення
Б) початок
В) кінець
Г) розгалуження
6. Що означає прямокутник в блок-схемі алгоритмів?
А) введення-виведення
Б) початок
В) обчислення
Г) розгалуження
7. Що означає овал в блок-схемі алгоритмів?
А) введення-виведення
Б) початок, кінець
В) обчислення
Г) розгалуження
8. Що не являється видом алгоритму?
А) розгалужений
Б) лінійний
В) перспективний
Г) циклічний
9. Які існують підвиди розгалуженого алгоритму?
А) цілий, не цілий
Б) повний, не повний
В) цікавий, не цікавий
Г) довгий, не довгий
10. Які існують підвиди циклічного алгоритму?
А) повний, не повний
Б) до умовний, заумовний
В) передумовою, післяумовою Г) цілий, не цілий
11. Що таке лінійні алгоритми?
А) всі кроки виконуються не послідовно один за одним
Б) кроки виконуються повторно один за одним
В) всі кроки виконуються за умовою
Г) всі кроки виконуються послідовно один за одним
12. Який викладач вам сподобався найбільше?
А) Григоряк Марина
 В) Ніга Марія
Б) Хрущ Надія
Г) Сафтенко Анастасія
Басараба Ірина:

На цьому наш урок закінчується. Дякуємо Вам за активність та зацікавленість. Якщо в когось є запитання…просимо… Ми Вас слухаємо! Якщо ні, тоді Ви вільні, до нових зустрічей!
Сценарій
«О! ЩАСЛИВИЙ ОПЕРАТОР»
- Доброго дня шановні глядачі, учасники та вболівальники! Я рада вітати вас на новому шоу
«О! Щасливий оператор»…
Слово комп'ютер стало для всіх звичним, повсякденним. Ми не уявляємо своє життя без комп’ютера, Інтернету. Я впевнена, що присутні в цьому залі, зареєстровані на таких сайтах як Контакти та Одноклассники. Я все вірно кажу?
Але разом з перевагами використання комп'ютерів, з хвилюванням відзначають і можливі негативні наслідки.
Та все ж позитивний ефект комп'ютеризації набагато вищий. Комп'ютер розширює наш кругозір, відкриває доступ до мережі інформації. І, нарешті, робота з комп'ютером розвиває логіку, організовує думки, розвиває інтелектуальні здібності людини.
Професія оператора комп'ютерного набору нова і перспективна. Немає такої галузі народного господарства, де б не застосовувалися комп'ютери. Послугами обчислювальних центрів і бюро користуються промислові підприємства, будівельні організації, сільське господарство, освіта, охорона здоров'я, наукові установи тощо.
Отже, я оголошую розпочатим шоу «О! Щасливий оператор!»
Я запрошую першого учасника. (Подюк Зоряна)
- Доброго дня! Представтесь будь-ласка!
- Скажіть, що Вас наштовхнуло обрати саме професію Оператор комп’ютерного набору?
- А дома у вас є комп’ютер?
- Цікаво дізнатись він у Вас за для ігор, інтернету чи….?
- Ну що ж, я пропоную вам ознайомитись з правилами гри.
Вам задається 12 запитань, кожна вірна відповідь це 1 бал, в результаті ви можете отримати 12 балів. Не згораємі бали це 4 та 8, ви можете припинити гру в будь-яку мить. Вам надається три підказки: 50/50, дзвінок другу, та підказка залу. Вам будуть задаватись питання, на які існує 4 можливі відповіді, вам потрібно обрати вірну. Вірна відповідь відображається зеленим кольором, не вірна червоним. Існує 3 основних вимоги: 1. Давати чіткі відповіді, 2. Час на відповідь до 1 хвилини, 3. Можлива тільки одна помилка до 4 запитання.
А я запрошую наступного учасника. (Мацьопа Тетяна)
- Доброго дня! Як звати вас звідки приїхали?
- Скажіть а чи знаєте ви свої майбутні обов’язки, вже як працівника по професії Оператор комп’ютерного набору?
- Де б ви хотіли працювати, в якому закладі?
- Ви могли попередньо ознайомитись з правилами гри, чи потрібно вам їх повторювати?
_____________________________________________________________________

Будь-ласка, зустрічаймо третього учасника гри. (Топольницька Ірина)
-         Доброго дня Вам! Як настрій?
-         Представтесь будь-ласка!
-         Нервуєтесь перед грою?
-         Скажіть, ким ви хотіли стати в дитинстві?
-         Ви могли попередньо ознайомитись з правилами гри, чи потрібно вам їх повторювати?
Зустрічаймо наступного учасника (Чоботар Марія)
-         Ми просто згораємо від нетерпіння з Вами познайомитись, як Вас звати, скільки Вам років, звідки Ви?
-         Що в професії ОКН, Вам подобається більш за все?
-         Як ви гадаєте до якої оцінки Вам вдасться дійти?
-         Ви могли попередньо ознайомитись з правилами гри, чи потрібно вам їх повторювати?
-         Ну що ж бажаємо Вам успіху!
________________________________________________________________________
А ми зустрічаємо так сказати останнього воїна, на нашому полі битви за оцінку 12 та гідне звання Оператора комп’ютерного набору! (Травін Андрій)
- Скажіть як звати Вас?
- Чому обрали таку професію? І чому саме в нашому закладі Чернівецькому вищому професійному училищі радіоелектроніки?
- Хто є майстром виробничого навчання у Вас?
- Скажіть по правді справляється вона зі своїми обов’язками?
-         Ви могли попередньо ознайомитись з правилами гри, чи потрібно вам їх повторювати?


Професія оператора комп'ютерного набору, відноситься до типу професій "Людина - знакова система". Сфера діяльності - цифри, формули, таблиці, тексти.
Вимоги:
·          ретельність,
·          терпіння,
·          стійкість уваги,
·          вміння бачити те, що стоїть за умовними знаками,
·          здатність довго зосереджувати увагу,
·          швидкість і точність рухів,
·          схильність до роботи на одинці.
Найдорожча технологія не варта зламаної копійки, якщо нею буде користуватися невмілий працівник. Тому постійно тримайте себе "на гребені хвилі", постійно вивчайте нові, більш ефективні методи роботи і лише тоді ви досягнете професійних висот.

А я з Вами прощаюсь, до нових зустрічей!
Запитання до гри

ВІДКРИТИЙ ЗАХІД
«ПРАВОСУДДЯ НАД ІНТЕРНЕТОМ»

ХІД ВІДКРИТОГО ЗАХОДУ.
Секретар суду: Встати суд іде.
Всі встають. Входить суддя в чорній мантії.
Суддя: Прошу сідати. Слухається справа по обвинуваченню так званої глобальної мережі ІНТЕРНЕТ за статтею 273 КУ «створення, використання і поширення шкідливих програм для ЕОМ». Слухання оголошується відкритим. Слово надається прокурору.
Прокурор: Ваша честь, шановна публіка присяжні! Обвинувачений ІНТЕРНЕТ обплутав своєю павутиною весь світ. З його допомогою здійснюється безліч злочинів. Свідки звинувачення численними епізодами доведуть факт.
Але на початку у мене питання: Людство жило багато років без ІНТЕРНЕТУ. Як, коли і навіщо він з'явився на світ?
Адвокат: Ваша честь, дозвольте викликати нашого свідка - історика.
Суддя: Дозволяю викликати для дачі показань свідка - Історика. Суд нагадує про відповідальність за дачу неправдивих свідчень.
1-й свідок захисту: Клянуся говорити правду і тільки правду.
Суддя: Дайте відповідь на питання прокурора. Як, коли і навіщо ІНТЕРНЕТ з'явився на світ?
1-й свідок захисту: Непрямим поштовхом створення Інтернету став запуск в Радянському Союзі в 1957 році першого штучного супутника. Вже почалася холодна Війна і Сполучені Штати, розуміючи, що супутник - це лише вершина айсберга радянських вчених досліджень у військовій галузі, побачили для себе загрозу використання ракет для нанесення ядерного удару по США. У цьому ж 1957 році, при департаменті оборони США було створено Агентство з науково-дослідним проектам - ARPA. Одним з напрямків роботи Агентства стало створення комп'ютерних технологій для військових цілей, зокрема для зв'язку.
Перед вченими було поставлено завдання створення комп'ютерної мережі, якою могли б користуватися військові при ядерному нападі на країну. Мережа повинна була використовуватися для здійснення зв'язку між командними пунктами системи оборони. Головним критерієм про створення мережі вважалася невразливість мережі до часткового руйнування під час ядерної атаки.
У 1962 році в рамках Агентства ARPA були розпочаті роботи з комп'ютерних проектів. Керівником комп'ютерної програми був призначений Джозеф Ліклайдер.
У 1966 році було розпочато створення комп'ютерної мережі Арпанет.
У жовтні 1967 року для створення Арпанет було вирішено використовувати концепції П. Берена і Дж. Ліклайдера.
Суть ідеї П. Берена полягає в тому, що файл, який потрібно передати по мережі, розбивається на декілька частин - пакетів. Кожен передається незалежно від інших. На кінцевому пункті в комп'ютері всі пакети збираються в один файл. З жовтня по грудень 1969 чотири університетських центру США - Каліфорнійський університет Санта - Барбари, Стенфордський дослідницький інститут і Університет штату Юта були об'єднані в одну мережу.
1969 вважається роком народження Інтернет, тому що подальші події показали, що основою Інтернет стала мережа Арпанет.
У 1972 році була створена громадська організація INWG - робоча група з міжнародних мереж, під керівництвом Вінсента Серфа. Серф і його колеги ввели термін «Інтернет». Сьогодні Вінсента Серфа «Батьком Інтернету».
Прокурор: За допомогою ІНТЕРНЕТ скоюються злочини хакерами. Дозвольте викликати свідка обвинувачення.
Суддя: Викликаємо свідка обвинувачення.
1-й Свідок звинувачення: Клянуся говорити правду і тільки правду.
Хтось протягом цілого місяця тероризував урядові та військові сайти США і Канади. Тільки за 3 дні він зламав 10 сторінок, серед яких: урядовий сайт Штату Мен, Сайт Нью-йоркського відділення зі збору податків і фінансів, сайт Департаменту енергії, сайт Ньюфаундленду і Лабрадору, кілька сторінок військово-морського флоту США. На багатьох сайтах, які піддалися атаці стоїть попередження про те, що вони є частиною комп'ютерної системи Уряду США. Політичного підгрунтя в діях хакера не простежуються. Результатом атаки цього хакера найчастіше є недоступність багатьох картинок і посилань, а також автограф не пристойного змісту.
Суддя: Викликаємо 2-го свідка обвинувачення.
2-й Свідок звинувачення: Клянуся говорити правду і тільки правду.
Хакерська група під грізною назвою Serial Killerа - комерційний сайт, залишила повідомлення, що зламала сайт для того, щоб продемонструвати адміністраторам їх халтуру. Хакери запевняють творцям сайту, що жоден файл не був стертий, більш того, хакери «залатали» деякі дірки в системі.
Суддя: викликаємо третього свідка обвинувачення.
Адвокат: Хакерами просто лякають людей. Знаєте, як пограбувати банкомат за допомогою кувалди і ноутбука?
Суддя: Ні!
Адвокат: Дуже просто! Підходьте до банкомату, розбиваєте його вщент кувалдою, забираєте гроші і йдіть. Навіщо ж тоді ноутбук, запитаєте? Відповідаю: який же ви хакер без ноутбука ....
Суддя: Роблю вам зауваження. Попрошу не відволікатися від суті справи.
Прокурор: Ваша честь! За Допомогою Інтернету орудують багато шахраїв! Прошу вислухати ще свідків звинувачення.
Суддя: Викликаємо 4-го свідка обвинувачення.
3-й свідок звинувачення: Клянуся говорити правду і тільки правду.
Однією з найпопулярніших сфер активності ІНТЕРНЕТ - шахраїв стали аукціони, де під «добропорядним» дахом виявилося дуже зручно займатися нелегальною торгівлею - наприклад, збутом краденого, спекуляцією дефіцитними квитками і т.п. Багато шахраїв пропонують потрібні платні послуги: розміщення реклами в ІНТЕРНЕТ, включення інформації про товари, електронні каталоги Інтернет, надання місця для сайтів, доступ в ІНТЕРНЕТ.
Суддя: Викликаємо 5-го свідка обвинувачення.
4-й свідок звинувачення: Клянуся говорити правду і тільки правду.
Але хто отримав з пришестям Інтернету воістину нечувані раніше можливості так це торговці «липових» дипломів. Вихід на міжнародні простори зрадив цьому злочинному бізнесу настільки масових масштабів, що під загрозою компрометації виявилося вся система заочного навчання.
Прокурор: В залі є ще свідки звинувачення. Прошу наводити приклади.
Адвокат: Я протестую. Є ж ще позитивні приклади. Інтернет це вікно в діловий світ. Дозвольте викликати свідка бізнесмена.
Суддя: викликаємо 2-го свідка захисту.
Другий свідок захисту: Клянуся говорити правду і тільки правду. Образно кажучи, в Інтернеті, як у лазні, всі рівні. Це, мабуть, єдине місце, де мале підприємство може скласти гідну конкуренцію монстрам великого бізнесу. В умовах обмеженості ресурсів підприємцям цілком під силу створити у віртуальному просторі своє WEB - представництво. Представництво - ефективний спосіб інформування діяльності фірми, її продукцію та послуги.
Зростає роль Інтернету і як глобального рекламного ресурсу. При значній економії засобів Інтернет можна розмістити необмежену кількість рекламної інформації.
Інтернет може послужити ефективним інструментом залучення нових клієнтів і встановлення зворотного зв'язку шляхом розміщення анкет і опитувальних листів. Представництво може працювати Інтерактивному режимі, тобто можна не тільки ознайомитись з товаром, а й оформити замовлення.
Величезна роль Інтернету і отримання освіти. Багато людей скористалися, а ще більше скористаються майбутньому послугами дистанційної освіти.
Адвокат: Деякі банки надають представницьку допомогу вигляді інформаційного управління.
Суддя: Викликаємо третього свідка захисту.
Третій свідок захисту: Клянуся говорити правду і тільки правду. За допомогою Інформаційного управління банку мале підприємство може:
- Заявити про себе на весь світ, замовивши свою сторіночку або представництво на сервері, зарезервувати її на пошукових серверах, ефективно здійснювати пошук партнерів та інвесторів для свого бізнесa;
- Зробити замовлення на пошуках інформації;
- Зробити замовлення на розробку своєї сторінки або представництва;
- Отримати практично будь-яку довідкову інформацію;
- Отримати обслуговування у віртуальному банку.
Прокурор: А всі ці іноземні слова: провайдери, браузери, домени, модеми .... Поясніть по-російськи, що це означає?!
Адвокат: Я протестую! Адже російське слово «Супутник» увійшло в багато мов світу, і його вживання не є злочином.
Суддя; Протест відхилено!
Обвинувачений! Відповідай на питання прокурора.
Інтернет дає визначення основним термінам;
HTML-мова? - це розмітки, яка використовується при підготовці WEB-сторінок.
WEB-сторінка? - це документ, що містить текст, графіку, анімацію, інші мультимедійні об'єкти та гіпертекстові посилання.
World Wide Web? - це абстрактне інформаційний простір, що охоплює весь світ.
Модем? - це пристрій для передачі цифрової інформації між комп'ютерами за допомогою аналогової телефонної лінії.
Провайдер? - це фірма, постачальник послуг ІНТЕРНЕТ.
Суддя: А яка користь від ІНТЕРНЕТ, наприклад, для освіти?
Адвокат: За допомогою ІНТЕРНЕТ можна отримати доступ до навчальних програм, до системи дистанційної освіти, особливо цікаво вивчати мистецтво, використовуючи сайти різних музеїв. Ви зможете подорожувати по залах Ермітажу, не виходячи з дому і не штовхаючись у натовпі туристів. Ви зможете потрапити в Білий дім у Вашингтоні, познайомитися з родиною американського президента. Правда, для цього потрібно ще знати англійську мову.
Прокурор: Тобто необхідно ще знайти вчителя англійської мови?!
Суддя: Що ви можете сказати на це?!
Інтернет: За допомогою сайту www.intellekt.annet.ru ви можете отримати інформацію про чудові програми для вивчення для іноземної мови. Вперше в Росії створено «Зоряний курс» - комп'ютерна програма світового рівня для вивчення іноземної мови. Провідні фахівці з Оксфорда і інших наукових центрів світу були залучені для її створення. Працюючи з цією програмою, ви отримуєте повноцінний навчальний курс, який дозволить опанувати читанням, листом і розмовною мовою. Якщо вам не вдається освоїти який-небудь матеріал, то програма видасть його в іншому, більш зрозумілою викладі.
Прокурор: Для підключення до ІНТЕРНЕТ потрібно купа грошей: потрібен комп'ютер, модем, потрібно оплатити послуги провайдера! Як же зможе школяр працювати з ІНТЕРНЕТ, якщо у нього цього немає?!
Адвокат: Але ж саме для цього створено ЦЕНТР-ІНТЕРНЕТ, який має ліцензію на освітню діяльність і надає всім бажаючим послуги ІНТЕРНЕТ. Якщо ви захочете попрацювати на комп'ютері в ІНТЕРНЕТ, вам достатньо приїхати в ЦЕНТР-ІНТЕРНЕТ.
Суддя: Цікаво, а що ще можна робити за допомогою ІНТЕРНЕТ?
Адвокат: Прошу викликати Користувача для надання свідчень.
Суддя: Прошу відповісти Користувача на поставлене запитання.
Користувач: При створенні Арпанет практично ставилося завдання передачі текстових повідомлень. Якщо використовувати сучасну термінологію, то мова йде про електронну пошту.
За допомогою електронної пошти можна передавати будь-які файли-текстові, графічні, відео і т.д. Інтернет надає людям великі можливості по різним областям знання. Інтернет володіє можливостями по організації зв'язку та спілкування між людьми.
Можна організувати відеоконференції, можна побачити співрозмовника на екрані монітора.
Суддя: Обвинувачений, ваше останнє слово.
ІНТЕРНЕТ: Сьогодні Інтернет - це об'єднання великої кількості мереж. Кожна мережа складається з десятків і сотень серверів. Вони з'єднані між собою різними лініями зв'язку: кабельними, супутникового радіозв'язком .... До кожного серверу підключається велика кількість комп'ютерів і локальних комп'ютерних мереж, які є клієнтами мережі. Клієнти також можуть з'єднуватися по телефонних каналах.
До кінця 1999 року мережа Інтерні об'єднала 160 тис.глобальних мереж з 235 країн світу. Число Інтернет - серверів досягла 44 міл., З них майже 3 міл. Підключені по телефонних лініях.
Суддя: Попрошу присяжних винести вердикт
Присяжні (глядачі): Не винен.
Суддя: Звільнити обвинуваченого. Виношу приватне рішення: всім учасникам процесу рекомендується екскурсія в Центр - Інтернет.
Слухання справи закінчено.





2 коментарі: