понеділок, 6 листопада 2017 р.

Відкритий урок



У навчальних закладах викладачі різного рівня, крім простих уроків, проводять ще й відкриті уроки. Як на мене, відкриті уроки проводять у двох випадках: коли хочеться виділитися і показати свою майстерність, а також знання своїх учнів та коли хочеться показати свій рівень викладання і вислухати належні зауваження чи рекомендації, щодо покращення проведення своїх уроків. Так чи інакше, відкриті уроки для викладача – це важливий елемент в його роботі.
Тому традиційно в цьому навчальному році, мною був проведений відкритий урок з предмету «Ділова активність та основи підприємницької діяльності» (цей предмет введено у вивчення за вибором учнів в 2017/2018 році).
 Урок був завершальний теми № 1 «Працевлаштування», протягом вересня-жовтня 2017 року під час вивчення теми було проведено екскурсії до Чернівецького міського центру зайнятості, учні ознайомились з послугами, що надає служба зайнятості, перспективами розвитку ринку праці, потребами підприємств, організацій і установ у кваліфікованих кадрах, складанням резюме та відіорезюме, основам співбесіди та подальшого працевлаштування. Саме тому відкритий урок був поданий в стилі ділової гри, де учні практично та наглядно працевлаштовувались на роботу під час уроку. Тим, самим демонстрували свої навички та вміння, розвивали навички групової практичної роботи, а також як логічно мислити та робити висновки на основі отриманих результатів, виховували комунікативні навички, вміння слухати, висловлювати свою точку зору.
Отож на уроці я назначила за результатом гарних поточних оцінок трьох керівників підприємств. Керівники обрали картку-завдання, в якій вони дізнались, якою саме організацією керують, та яким методом вони будуть шукати собі працівника. 
Методи були наступні:
-                     Співбесіда
-                     Перегляд відеорезюме
-                     Ознайомлення з анкетами, автобіографією та резюме заповненими робітниками.
 
 Решта учнів (працівників) об’єднала на 3 групи, відповідно до кожного керівника, до якого вони будуть влаштовуватись на роботу.
Методичною метою уроку було використання методів активного навчання, в принципі з впевненістю, можу сказати, що урок досяг своєї мети. 

Немає коментарів:

Дописати коментар