У навчальних
закладах викладачі різного рівня, крім простих уроків, проводять ще й відкриті
уроки. Як на мене, відкриті уроки проводять у двох випадках: коли хочеться
виділитися і показати свою майстерність, а також знання своїх учнів та коли
хочеться показати свій рівень викладання і вислухати належні зауваження чи
рекомендації, щодо покращення проведення своїх уроків. Так чи інакше, відкриті
уроки для викладача – це важливий елемент в його роботі.
Тому традиційно
в цьому навчальному році, мною був проведений відкритий урок з предмету «Ділова
активність та основи підприємницької діяльності» (цей предмет введено у вивчення за вибором учнів в 2017/2018
році).
Урок був завершальний теми № 1 «Працевлаштування», протягом вересня-жовтня 2017 року під час вивчення теми було проведено екскурсії до Чернівецького міського центру зайнятості, учні ознайомились з послугами, що надає служба зайнятості, перспективами розвитку ринку праці, потребами підприємств, організацій і установ у кваліфікованих кадрах, складанням резюме та відіорезюме, основам співбесіди та подальшого працевлаштування. Саме тому відкритий урок був поданий в стилі ділової гри, де учні практично та наглядно працевлаштовувались на роботу під час уроку. Тим, самим демонстрували свої навички та вміння, розвивали навички групової практичної роботи, а також як логічно мислити та робити висновки на основі отриманих результатів, виховували комунікативні навички, вміння слухати, висловлювати свою точку зору.
Урок був завершальний теми № 1 «Працевлаштування», протягом вересня-жовтня 2017 року під час вивчення теми було проведено екскурсії до Чернівецького міського центру зайнятості, учні ознайомились з послугами, що надає служба зайнятості, перспективами розвитку ринку праці, потребами підприємств, організацій і установ у кваліфікованих кадрах, складанням резюме та відіорезюме, основам співбесіди та подальшого працевлаштування. Саме тому відкритий урок був поданий в стилі ділової гри, де учні практично та наглядно працевлаштовувались на роботу під час уроку. Тим, самим демонстрували свої навички та вміння, розвивали навички групової практичної роботи, а також як логічно мислити та робити висновки на основі отриманих результатів, виховували комунікативні навички, вміння слухати, висловлювати свою точку зору.
Отож на уроці я назначила за результатом гарних
поточних оцінок трьох керівників підприємств. Керівники обрали картку-завдання,
в якій вони дізнались, якою саме організацією керують, та яким методом вони
будуть шукати собі працівника.
Методи були наступні:
-
Співбесіда
-
Перегляд відеорезюме
-
Ознайомлення з анкетами, автобіографією та резюме
заповненими робітниками.
Решта учнів (працівників) об’єднала на 3 групи,
відповідно до кожного керівника, до якого вони будуть влаштовуватись на роботу.
Методичною метою уроку було використання методів активного навчання, в принципі з впевненістю, можу сказати,
що урок досяг своєї мети.
Немає коментарів:
Дописати коментар