вівторок, 11 квітня 2017 р.

Урок гра "Морський бій"

Сьогодні вирішила на уроці зробити перевірку знань по пройденому матеріалу більш цікавішим, як для учнів так і для себе. Ідея виникла на самому уроці, тому підготувати для нього роздрукований матеріал чи оформлення не встигла. Та все ж таки ідею планую реалізовувати і надалі. Отож мета уроку - перевірити знання учнів по пройденому матеріалу; тип уроку - нестандартний, в ігровій формі; очікувані результати - активність на уроці, гра в команді та гарні оцінки.

Для початку я, як викладач обрала двох капітанів на борт двох кораблів, капітани самі обирали собі команду юнг. Коли команди були сформовані вони розмістились по дві сторони барікад.
 Розпочинається І тур "Бомбардування"
Опис: "бомбами" вважаються запитання до команди суперників, які вони могли готувати з конспектів у зошиті (по бажанню викладача). Капітани в свою чергу спостерігали чи у всіх учасників атаки є свої "бомби", у разі чого надавали допомогу. На підготовку боєзапасів надається 10 хвилин. Потім починається атака. Капітан команди вирішує хто з команди атакує запитанням, а сам учасник обирає в кого він цілиться запитанням. І так по черзі команди один одного "бомбують" запитаннями. Учасник, який не відповів на запитання вважається вбитим. Виграє та команда, на борту якої, більше залишилось "в живих" учасників.
ІІ тур "Анімація"
Команда загадує слово або дію (яке відноситься до теми) для команди суперників, а капітан команди вирішує хто його буде показувати на міміці, потім дія повертається до іншої команди.
ІІІ тур "Битва капітанів."
Викладач по черзі задає запитання капітанам, враховуються вірні відповіді.
Ось такий урок сьогодні я провела на групі 15 та 16. Учням дякую за активність і гарний настрій з ранку!


Немає коментарів:

Дописати коментар