пʼятницю, 10 лютого 2017 р.

Нові враження

Вчора спробувала себе у якості тренера в тренінгу! Неймовірно яскраві враження. Моєю задумкою було ближче познайомитись з учнями моєї групи, зблизитись з ними і морально і емоційно (вважаю, що це дасть мені змогу їх більше розуміти та надалі працювати з ними). Для цього я 30 хлопців об'єднала у три групи, для кожної групи підготувала тренінг з різних тем, і вирішила кожного тижня працювати з різною групою учнів. Звичайно роблю я це не сама, а спільно з  соціальним  педагогом Багрій Христиною Ігорівною, яка не тільки допомагала мені, а й ділилася порадами, щодо проведення тренінгу. І ось вчора був мій дебют! Я зрозуміла наскільки емоційно та енергійно тяжко бути тренером, яка це не легка справа, та не дивлячись на це, все одно море позитивних емоцій.
Сценарій тренінгів та продовження цієї роботи ви можете дивитись у моїй методичній роботі!!!

Немає коментарів:

Дописати коментар